Werken in de cloud met jouw eigen online werkplek, waar je maar wilt
“De tijd dat je op kantoor moet zijn om productief te zijn is echt verleden tijd, overal en nergens gemakkelijk aan de slag met een online werkplek“
Herken jij jezelf in onderstaande punten?
Buiten kantoor kan ik niet meer bij mijn documenten
E-mail synchroniseert niet lekker tussen mijn apparaten en mijn postvak zit altijd vol
Eenmaal buiten kantoor kan ik niet meer de programma’s gebruiken die daar op mijn computer staan
Het (veilig) delen van (grote) documenten is lastig, vooral met externe partijen
Samen aan document werken is lastig, omdat wijzigingen niet goed worden bijgehouden
Het op en af schalen van medewerkers is lastig en duur
ICT diensten vergen een grote investering in apparatuur (hardware) en kennis
Waarom een online werkplek in de cloud ideaal is:
Het delen van bestanden gaat gemakkelijk, snel en veilig met filesharing programma’s als OneDrive en Nomadesk
Op alle apparaten perfect synchroniserende e-mails, altijd en overal toegankelijk, met een grote mailbox capaciteit
Met een gevirtualiseerde desktop of APP kan je altijd en overal bij bedrijfscritische programma’s en data
Documenten delen met externe partijen zonder restrictie op grootte en in te leveren op beveiliging
Documenten altijd bijgewerkt kunnen delen of hier samen aan kunnen werken
Felxibel de IT kosten per maand, per medewerker kunnen op en af schalen
Grote investeringen doen in dure server hardware zijn verleden tijd
Met het nieuwe Werken in de cloud kunnen medewerkers flexibeler worden ingezet. Doordat ze overal aan de slag kunnen zijn ze niet aan kantoor gebonden. Perfect voor als zij bijvoorbeeld privé eens een keer wat hebben.
Dankzij Office 365 kan ik overal bij mijn bestanden. Heel handig als ik met mijn Tablet bij klanten op locatie ben om gesprekken te voeren!